KARIERA ZAWODOWA

 

od IV.2008
PROMEDION
Zakres zadań:
  • Kreacja i zarządzanie realizacją projektów
  • Zarządzanie finansami projektów i firmy
  • Współprca redakcyjna z wybranymi tytułami w ramach realizowanych projektów
  • Współpraca z grafikami i wykonawcami materiałów promocyjnych
  • Rekrutacja i zarządzanie współpracownikami i podwykonawcami
  • Nawiązywanie kontaktów oraz koordynacja współpracy z partnerami biznesowymi
Typy projektów:
  • Informacyjno-promocyjne o charakterze merytorycznym dla mediów, z wykorzystaniem takich elementów jak: redakcyjne dodatki specjalne, konkursy, szkolenia, doradztwo, eventy, itp.
  • Redakcyjne dla prasy i TV
  • Kampanie promocyjne
  • Szkoleniowo-doradcze
  • Inwestycyjne
Zakres merytoryczny:
  • Fundusze europejskie
  • Finanse i bankowość
  • Ubezpieczenia
  • Przedsiębiorczość, ze szczególnym uwzglęnieniem franczyzy
  • Handel międzynarodowy
  • Ekologia, środowisko naturalne
Większość projektów była realizowana z wykorzystaniem funduszy europejskich.
 
Główni klienci:
  • Infor Biznes
  • Gremi Media
  • Polityka
  • AWR Wprost
  • Ringier Axel Springer Polska
  • MTV Networks Polska
  • TV Biznes
  • Profit System (Franchising Własny Biznes)
  • Grupa Wydawnicza Polskapresse
  • Bonnier Business Polska
  • Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości


IX.2007 – III.2008
Axel Springer Polska sp. z o.o.
Manager The Wall Street Journal Polska
Zakres zadań:
  • Opracowanie strategii umocnienia pozycji tytułu na rynku prasowym
  • Nawiązanie i prowadzenie współpracy z organizacjami biznesowymi
  • Zainicjowanie projektów okołowydawniczych, uwzględniających m.in. szkolenia i eventy
  • Zainicjowanie i koordynacja tematycznych projektów redakcyjno-reklamowych

 

II.2006 – VIII.2007
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
Rzecznik Prasowy, Doradca śp. Minister Grażyny Gęsickiej
Zakres zadań:
  • Opracowanie i realizacja strategii informacyjno-promocyjnej MRR
  • Budowa struktury administracyjnej MRR w zakresie realizacji działań informacyjno-promocyjnych oraz zarządzanie podległymi jednostkami (biuro prasowe, wydział promocji)
  • Stały, bezpośredni kontakt z mediami
  • Monitoring mediów i ocena skuteczności realizowanych działań
  • Udział w kreacji i realizacji projektów specjalnych realizowanych przez media m.in. Fora Regionalne miesięcznika Forbes, projekt Europejska Gmina-Europejskie Miasto dziennika Gazeta Prawna, Horyzont Gospodarczy Rzeczpospolitej.
 
X.2006 – II.2007
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Wykładowca
Zakres zadań:
  • Prowadzenie zajęć w ramach studiów podyplomowych dla pracowników powiatowych urzędów pracy z województwa łódzkiego. Temat: zasady realizacji projektów unijnych
  • opracowanie programu zajęć
  • przygotowanie materiałów informacyjnych
  • prowadzenie wykładów/ćwiczeń

 

II.2001 – I.2006
Bonnier Business Polska Sp. z o.o.
Dziennikarz / Redaktor
REDAKCJA PULSU BIZNESU
  •  W latach 2005-2006 redaktor jedynego, na rynku liczących się tytułów prasowych, dodatku dedykowanego tematyce funduszy unijnych „Pieniądze z Unii”. Dodatek ukazywał się co tydzień, miał średnią objętość 8 stron, a zawarte w nim informacje miały charakter edukacyjny i informacyjny.
  • Poradnictwo dotyczące funduszy unijnych na łamach PB – we współpracy m.in. z PARP.Wcześniej, jako dziennikarka, specjalizacja w tematyce małych i średnich przedsiębiorstw oraz funduszy unijnych. Odpowiadałam za redakcję materiałów związanych z rankingiem najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw „Gazele Biznesu” a także z dużą regularnością publikowałam artykuły prasowe oraz dodatki specjalne o charakterze informacyjnym i edukacyjnym.
MARKETING
  • Współorganizacja od strony merytorycznej Gal Gazel Biznesu (po jednej w każdym regionie Polski). W 2005 r. byłam jedną z prowadzących te imprezy. Odpowiadałam za panel dotyczący funduszy europejskich. Moje wystąpienia były elementem działań promujących dodatek do Pulsu Biznesu „Pieniądze z Unii”, którego byłam redaktorem.
 
VII.2000 – I.2001
Franchising – nowe rynki, nowe pomysły
Redaktor prowadzący
Zakres zadań:
  • Planowanie treści poszczególnych numerów pisma
  • Przygotowanie artykułów prasowych
  • Współpraca z autorami zewnętrznymi
  • Współpraca z reklamodawcami
 
1998 – VI.2000
Franchise Aufbau und Beratung (Szwajcaria)
Specjalista ds. Public Relations
Zakres zadań:
  • Opracowanie i realizacja strategii informacyjnej dotyczącej tematyki franchisingu w Polsce
  • Nawiązanie i utrzymywanie kontaktów z polskimi mediami
  • Organizacja dwóch międzynarodowych konferencji dotyczących franchisingu
  • Organizacja studenckiego koła naukowego specjalizującego się w temacie franchisingu na Uniwersytecie Łódzkim
  • Promocja firmy jako potencjalnego inwestora w Polsce
 
1997
Mercedes-Benz (Niemcy)
Praktykant w dziale marketingu
Zakres zadań:
  • Udział w przygotowaniach do kampanii promocyjnej wprowadzającej na rynek nowy, przełomowy model Mercedes Klasy A
  • Udział w inauguracji w/w kampanii


WYKSZTAŁCENIE

  

1995-2000   STUDIA MAGISTERSKIE

UCZELNIA: Uniwersytet Łódzki

WYDZIAŁ: Ekonomiczno-Socjologiczny

KIERUNEK: Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne

 

1998-2000   STUDIA DODATKOWE

UCZELNIA: Uniwersytet w Muenster (Niemcy) / Uniwersytet Łódzki

WYDZIAŁ: Prawa i Administracji

KIERUNEK: Europejskie Prawo Gospodarcze

 

1997-1998   STUDIA DODATKOWE

UCZELNIA: Uniwersytet w Augsburgu (Niemcy)

WYDZIAŁ: Ekonomiczny

KIERUNEK: Ekonomika Przedsiębiorstw

 

JĘZYKI OBCE

  • Niemiecki
  • Angielski

 

 

 

HOBBY

  • Tenis ziemny
  • Dekoracja wnętrz
  • Mark Twain