KARIERA ZAWODOWA
od IV.2008
PROMEDION
Zakres zadań:
- Kreacja i zarządzanie realizacją projektów
- Zarządzanie finansami projektów i firmy
- Współprca redakcyjna z wybranymi tytułami w ramach realizowanych projektów
- Współpraca z grafikami i wykonawcami materiałów promocyjnych
- Rekrutacja i zarządzanie współpracownikami i podwykonawcami
- Nawiązywanie kontaktów oraz koordynacja współpracy z partnerami biznesowymi
Typy projektów:
- Informacyjno-promocyjne o charakterze merytorycznym dla mediów, z wykorzystaniem takich elementów jak: redakcyjne dodatki specjalne, konkursy, szkolenia, doradztwo, eventy, itp.
- Redakcyjne dla prasy i TV
- Kampanie promocyjne
- Szkoleniowo-doradcze
- Inwestycyjne
Zakres merytoryczny:
- Fundusze europejskie
- Finanse i bankowość
- Ubezpieczenia
- Przedsiębiorczość, ze szczególnym uwzglęnieniem franczyzy
- Handel międzynarodowy
- Ekologia, środowisko naturalne
Większość projektów była realizowana z wykorzystaniem funduszy europejskich.
Główni klienci:
- Infor Biznes
- Gremi Media
- Polityka
- AWR Wprost
- Ringier Axel Springer Polska
- MTV Networks Polska
- TV Biznes
- Profit System (Franchising Własny Biznes)
- Grupa Wydawnicza Polskapresse
- Bonnier Business Polska
- Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
IX.2007 – III.2008
Axel Springer Polska sp. z o.o.
Manager The Wall Street Journal Polska
Zakres zadań:
- Opracowanie strategii umocnienia pozycji tytułu na rynku prasowym
- Nawiązanie i prowadzenie współpracy z organizacjami biznesowymi
- Zainicjowanie projektów okołowydawniczych, uwzględniających m.in. szkolenia i eventy
- Zainicjowanie i koordynacja tematycznych projektów redakcyjno-reklamowych
II.2006 – VIII.2007
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
Rzecznik Prasowy, Doradca śp. Minister Grażyny Gęsickiej
Zakres zadań:
- Opracowanie i realizacja strategii informacyjno-promocyjnej MRR
- Budowa struktury administracyjnej MRR w zakresie realizacji działań informacyjno-promocyjnych oraz zarządzanie podległymi jednostkami (biuro prasowe, wydział promocji)
- Stały, bezpośredni kontakt z mediami
- Monitoring mediów i ocena skuteczności realizowanych działań
- Udział w kreacji i realizacji projektów specjalnych realizowanych przez media m.in. Fora Regionalne miesięcznika Forbes, projekt Europejska Gmina-Europejskie Miasto dziennika Gazeta Prawna, Horyzont Gospodarczy Rzeczpospolitej.
X.2006 – II.2007
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Wykładowca
Zakres zadań:
- Prowadzenie zajęć w ramach studiów podyplomowych dla pracowników powiatowych urzędów pracy z województwa łódzkiego. Temat: zasady realizacji projektów unijnych
- opracowanie programu zajęć
- przygotowanie materiałów informacyjnych
- prowadzenie wykładów/ćwiczeń
II.2001 – I.2006
Bonnier Business Polska Sp. z o.o.
Dziennikarz / Redaktor
REDAKCJA PULSU BIZNESU
- W latach 2005-2006 redaktor jedynego, na rynku liczących się tytułów prasowych, dodatku dedykowanego tematyce funduszy unijnych „Pieniądze z Unii”. Dodatek ukazywał się co tydzień, miał średnią objętość 8 stron, a zawarte w nim informacje miały charakter edukacyjny i informacyjny.
- Poradnictwo dotyczące funduszy unijnych na łamach PB – we współpracy m.in. z PARP.Wcześniej, jako dziennikarka, specjalizacja w tematyce małych i średnich przedsiębiorstw oraz funduszy unijnych. Odpowiadałam za redakcję materiałów związanych z rankingiem najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw „Gazele Biznesu” a także z dużą regularnością publikowałam artykuły prasowe oraz dodatki specjalne o charakterze informacyjnym i edukacyjnym.
MARKETING
- Współorganizacja od strony merytorycznej Gal Gazel Biznesu (po jednej w każdym regionie Polski). W 2005 r. byłam jedną z prowadzących te imprezy. Odpowiadałam za panel dotyczący funduszy europejskich. Moje wystąpienia były elementem działań promujących dodatek do Pulsu Biznesu „Pieniądze z Unii”, którego byłam redaktorem.
VII.2000 – I.2001
Franchising – nowe rynki, nowe pomysły
Redaktor prowadzący
Zakres zadań:
- Planowanie treści poszczególnych numerów pisma
- Przygotowanie artykułów prasowych
- Współpraca z autorami zewnętrznymi
- Współpraca z reklamodawcami
1998 – VI.2000
Franchise Aufbau und Beratung (Szwajcaria)
Specjalista ds. Public Relations
Zakres zadań:
- Opracowanie i realizacja strategii informacyjnej dotyczącej tematyki franchisingu w Polsce
- Nawiązanie i utrzymywanie kontaktów z polskimi mediami
- Organizacja dwóch międzynarodowych konferencji dotyczących franchisingu
- Organizacja studenckiego koła naukowego specjalizującego się w temacie franchisingu na Uniwersytecie Łódzkim
- Promocja firmy jako potencjalnego inwestora w Polsce
1997
Mercedes-Benz (Niemcy)
Praktykant w dziale marketingu
Zakres zadań:
- Udział w przygotowaniach do kampanii promocyjnej wprowadzającej na rynek nowy, przełomowy model Mercedes Klasy A
- Udział w inauguracji w/w kampanii
WYKSZTAŁCENIE
1995-2000 STUDIA MAGISTERSKIE
UCZELNIA: Uniwersytet Łódzki
WYDZIAŁ: Ekonomiczno-Socjologiczny
KIERUNEK: Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne
1998-2000 STUDIA DODATKOWE
UCZELNIA: Uniwersytet w Muenster (Niemcy) / Uniwersytet Łódzki
WYDZIAŁ: Prawa i Administracji
KIERUNEK: Europejskie Prawo Gospodarcze
1997-1998 STUDIA DODATKOWE
UCZELNIA: Uniwersytet w Augsburgu (Niemcy)
WYDZIAŁ: Ekonomiczny
KIERUNEK: Ekonomika Przedsiębiorstw
JĘZYKI OBCE
- Niemiecki
- Angielski
HOBBY
- Tenis ziemny
- Dekoracja wnętrz
- Mark Twain